Pagina's

dinsdag 3 januari 2017

Familie bezoeken

Ik schreef het gisteren al, ik ga deze week wat achterstallige familie bezoekjes doen.

Ik kom uit een grote familie, ik heb in totaal 5 broers en zussen.

Mijn oudste broer en zijn gezin zie ik nauwelijks, wij vieren de verjaardagen altijd op zondag en dan komen ze niet.
Zij vieren op hun beurt de verjaardagen altijd op zaterdag en dan kunnen wij meestal niet door werk.
Ook op andere verjaardagen zien we ze niet doordat zij altijd wat vroeger op de dag gaan en wij juist wat later.

Hoog tijd voor een bakkie koffie daar dus!

Mijn broer is vrachtwagen chauffeur en weet niet ver van tevoren zijn rooster.
Hij belde dus gisteravond pas op dat hij vandaag vrij is.

Dus gaan wij er vandaag gezellig heen!

Hebben jullie familie die je bijna niet ziet?
En is dat door omstandigheden zoals ver weg of te druk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten